tisdag 15 april 2014

En liten påskhare.

Har knåpat ihop ett litet påskkort, ena dagen julkort och nästa dag ett påsk kort ja så kan det bli ibland. Jag har nog blivit fast vid denna diesen från joy, men tycker den är så  fin, så det fick bli den igen. Bilden har jag hittat på pinterest och där kan man ju hitta hur mycket fina bilder som helst.

                                                                  

Sedan har jag använt Spellbinders, Quickutz dies. Så fick jag fram nål och tråd och broderade lite pärlor runt den lilla påskharen. En liten tuppcharms och halvpärlor som kommer från Py Hobby.

Med detta kort anmäler jag mig till dessa utmaningar.

That Craft Place Ltd Challengeblog - Anything Goes/Easter
Kort & Mania Utfordring 105 - Påske/Easter
A Creative Romance - "EggcellentSpring" - Spring/Easter
CHALLENGES 4 EVERYBODY utmaning nr 40 - Anything Goes
Sister Act card Challenge - Only card - Anything Goes
CRAFTING by designs - Lace/Doilies
CRAFTING by designs - April challenges -  Anything Goes

Nu önskar jag Er alla en trevlig tisdag, här kommer det att bli full rulle. Vi ska vara hundvakt åt lille Bamse som skall vara hos oss i en vecka. Bamses lillmatte skall till Ungern för att spela handboll, så hela familjen skall åka med. Så vi önskar henne lycka till  med spelet och att Ni får en underbar vecka i Ungern och koppla av och njut av resan. Bamse kommer att ha fullt upp här med 2 st tjejer.

                         Kram Atti
                        Ha det så gott!

Tack för besök och kommentarer, dom värmer ska Ni veta.

3 kommentarer:

  1. Sikken et dejlig påskekort, med både mus og hare i samme buket, skønne dies du har brugt, og jeg elsker de lyse farver, god påske til dig og dine. knus morkaren.

    SvaraRadera
  2. Nydelig kort!
    Så søtt motiv:)
    Det blir nok bra å ha Bamse på besøk. Kos dere:)
    Klem, Heidi:)

    SvaraRadera
  3. Fabulous card! thanks for joining in our Lace/Doilies challenge at Crafting By Designs! mo x

    SvaraRadera